Tuesday, April 14, 2009

Rumah Zalilah..

Salam...
Jumaat lepas aku gi rumah member aku (X-LPM) di Presint 14 atas invitation cik CT Mary.. Dek sebab banyak kerja jadi, x sempat nak uploadkan gambar dalam blog aku ni.. Rumah die memang cantik dan besar. So, terasa betapa jauhnya perbezaan aku ngan die.. berbanding aku nie, rumah flat je.. Jangan mare ye Zalila..

Ape2 pon masa kat sane aku enjoy sangat sebab member2 'kamcing' aku ade sekali.. Ct & Nor.. Diorg nie kawan yang setia masa aku pregnant 1st baby, masa mabuk2 dulu diorg banyak ambik berat pasal aku.. Bile Ingatkan balik, Aku rindu dan sayang sangat ngan diorg.. kalo bleh aku nak bersama dengan diorang.. Ct & Nor, I Love you'll very much.. Muahhhh... Semoga korang berbahagia Dunia & Akhirat..


Ini gambar2 yang sempat aku snap..

No comments:

Google