Monday, March 8, 2010

Aku masih disini

Soalan cepu emas yang mak aku bagi di awal2 pagi...

"Ko ni bile nak bersalin ni??"

Huhhhh... Berpeluh siot!!! pepagi dah kena presure!! Tension gak.. Mak aku tu tak bermaksud nak bagi 'tekanan' pada aku, tapi die risau bile tengok aku ni tak lepas2 lagi.. Masa tanya tu pon, mak aku siap geleng2 kepala ngan berkerut2 dahi lagiks..

Aku bermohon pada yang Esa agar dapat bersalin sebelum 13hb.. Kalo tak, 13hb petang aku kena masuk hospital.. Diorang nak induce.. Apa2 pon aku dah malas nak p.k, buat masa sekarang ni aku redha je apa yang berlaku.. Doaku, semoga proses bersalin akan dipermudahkan dan Selamat ketika melahirkan.. AMIN..

2 comments:

@Z said...

hai zillah... semoga selamat bersalin ye.. ;)

a LoT oF LuV said...

Tq.. @z..

Google