Wednesday, March 10, 2010

Tinggal 4 hari lagi

Setelah ditambah, ditolak, didarab dan dibahagi.. due date aku tinggal 4 hari lagi. Agak kerisauan le jugak.. risau kalo aku kena induce nanti.. Risau kesakitan yang akan aku tanggung nanti..

Tapi menurut kawan aku, (die baru bersalin 16/2 ari tu) induce tu tak sakit.. cume rase sakit nak bersalin je.. Tapi ntah le macam2 citer yang aku dengar.. Apa2 pon aku berserah pada yang Esa, Moga2 dipermudahkan proses bersalin aku nanti.. AMIN..

Tak putus2 aku berdoa agar aku bersalin sebelum 13hb nie.. Alhamdulillah, kawan2 sekeliling pon ramai yang mendoakan aku bersalin sebelum due date.. Terima Kasih kepada kawan2 yang banyak memberi dorongan dan sokongan pada aku.. Jasa korang semua akan ku kenang dan semoga Allah membalasnya..

No comments:

Google