Friday, March 12, 2010

Kalau itu tertulis buat ku

Di pagi2 jumaat nih, aku masih lagi diberi cuti oleh doktor.. Mr.M pon tak galakkan aku gi kerja dah.. Sebab semakin sarat. Tapi baby nih masih tak nak kuar dari alam rahim lagi. Mungkin dok kat dalam lagi best, boleh makan nasi lemak, burger, pizza, KFC.. Aku pon lebih senang berehat je kat umah..

Aku hanya di peluang sehingga malam ni je lagi.. Kalo masih lagi tak bersalin, esok pukul 2pm aku akan gi menyerah diri kat Hospital Putrajaya.. Dah tak kisah dan malas nak p.k2 apa para2 doktor nak wat , Janji aku dengan baby aku selamat.. Macam2 pengalaman yang aku dengar tentang 'induce' ni.. Tapi semua tu bergantung kepada rezeki aku.. Kalo aku diberikan 'kemudahan' oleh-Nya, Alhamdulillah.. Tak seandainya Dia ingin menguji ku.. Hanya satu ku pohon, biarlah aku diuji mengikut kemampuan aku sahaja.. AMIN..

Suka @ tak.. Hari ahad ni (InsyaAllah) aku akan dapat baby baru.. Alhamdulillah.. Saat2 yang aku nantikan..

Terima kasih kepada kawan2 yang banyak mendoakan untuk aku.. Tak kurang tu jugak, ramai yang bagi aku sokongan dan kata perangsang kepada aku.. Jasa kamu semua, hanya ALLAH yang dapat membalasnya..

InsyaAllah, mungkin 2@3 hari lagi, lepas aku balik dari berjuang.. Akan ku updated lagi blog aku nih.. Moga-moga semua yang akan aku lalui akan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan olehNya.. AMIN

2 comments:

Monamie said...

zila.. kmona dl induce jugak! huhu

nik said...

jgn gentar zila...u can do it!!

cewahhh..kemain lg aku bg pesanan penaja, aku sendri xtau cmne...huhu...

mudah2an induce ko dipermudahkan...aminnn

Google