Wednesday, March 17, 2010

Muhammad Thaqif Bin Muhamad

Salam semua readers..

Aku masih lagi dok relaxs2 dalam bilik.. bersama baby baru.. Dah settle semuanya baru boleh update blog.. Sebelum aku update blog ni, Pn. Emy ade call aku.. Die kata.. "Eiii.. ko ni bukan macam dalam pantang, sempat update blog.."

Hehehehe.. boring tau!!! dok melagut je.. Kalo bersalin normal, banyak le keje.. Nak kena bertungku.. Tapi bersalin operate nih kena banyak relax.. Aku nih, mane bleh dok diam lelama.. Mati kutu!!

Masa lepas operate tu pon, die soh baring selama 6 jam.. tak bleh berjalan2.. Aku dah risau dah.. kalo nak ikutkan pukul 11 mlm baru cukup 6 jam.. tapi pukul 9 aku dah gelisah!!..

Pukul 10 lebih, aku dah soh diorang cabut tiub air kencing tue.. Lepas tu, aku tanya dah boleh bangun blm?? Diorang bagi jelah.. Lega dapat bebas.. hehehe.. Tapi aku masih berhati2.. Buat plan2.. dan sekarang pon same.. masih berhati2 dalam wat segala pergerakan.. Sebab masih lagi terasa sakit..

Apa2 pon Alhamdulillah.. Aku Dah selamat.. Syukur kepada Ilahi, sebab memberi aku peluang hidup atas muka bumi ni lagi..

Kejap lagi aku sambung N3 semalam ye.. Tungguuuu!!!


Sakit.. Tapi berbaloi2..


Hasil dari kesakitan yang aku tanggung..

Alhamdulillah.. Sihat dan sempurna

Masa awal pagi.. Kena jemur.. Sebab takut kena kuning..

4 comments:

Azfaliza Abd Latif said...

comelnye!!! mmg iras kakak2 dia..hehe

Monamie said...

geramnya baby!!

kakmona pon operate! 1st time bangun nak kencing sendiri.. kakmona pitam dlm toilet.. nasib baik abg mie ada sekali dalam toilet! kalau tak mampuih aku terbaring dalam toilett!! pantang elok2 adikku.. jgn jadi macam i.. kembang tak surut! muahahaha :P:P

a LoT oF LuV said...

@z:hehehehe.. thanks ye.. Haah.. mirip kakak die yang sulung.. az, bile nak tambah lagik?? Kali ini lelaki le pulak..

Kak Mona:Tq kak mona.. Masa 1st time bangun tu memang ade rase terhuyung hayang.. tapi gagahkan jugak.. Minta2 le pantang kali bleh kuncup sket..Amin..

Kak mona, seksa le operate nih..

Liya said...

Comel la...

Google