Wednesday, January 20, 2010

Berdiam diri

Dah lama aku x adpet blog aku ni.. Sebabnya??? biar lah aku sorang je yang tau.. Malas nak panjang2 citer..

Nak dijadikan citer, minggu lepas kat opis aku ni ade meeting Admin.. Alhamdulillah aku tak sihat masa tue.. Aku rase macam ade hikmahnya aku sakit.. Kalo aku attend meeting tu, aku tak tau le apa yang jadi sekarang.. Sebab banyak benda yang aku pendamkan.. Kalo aku masuk.. aku rase meletup le gunung berapi nih.. Orang yang aku tuju.. Of coz le.... Tuttttt.. Geram aku!!

Wat masa sekarang nih, aku dah tak kisah le kalo die nak gunakan kuasa die.. nak tukarkan aku ke.. hapa ke.. biar le.. Kalo die cuba masukkan pasir kat periuk nasi aku.. satu hari nanti die akan kena gak... Hidup macam roda.. Die nak gunakan 'orang2' tertentu untuk tukarkan aku pon aku dah tak kisah.. Malas nak pening2kan kepala nak memikirkan die..

Sekarang ni, aku cuba mengelakkan diri aku dari bertembung dengan 'die'.. kalo boleh tak nak pandang pon muka 'die'.. takut terkenan plak kat anak aku nanti.. Minta dijauhkan Ya ALLAH.. cukup2 le dengan ape yang die dah wat kat aku.. Cukup2 le citer yang 'die' reka untuk aku.. Sampaikan orang lain dah memandang 'semacam' kat aku.. Jangan le anak aku ni ikutkan perangai 'die'.. selisih malaikat 44.. "Ya ALLAH, Ya Tuhan ku.. Kau tunjukkanlah kebenarannya.. hanya Kau yang mengetahui, Ya ALLAH.. AMIN..."

Dah tak Sabar nak masuk belajar balik, Nak lupakan benda ni.. "anak ku, cepat le kuar ye.. boleh ibu berehat je kat rumah, tanpa mengadap orang yang tak sepatutnya.."

No comments:

Google