Wednesday, January 27, 2010

Cancel.. Cancel..

Sebenarnya dalam perancangan aku, hujung minggu nak ikut trip gi Langkawi. Tapi terpaksa di 'cancel'kan sebab harga yang diberitahu berbeza dengan harga sebenar.. Harga yang akak aku bagitau RM100 termasuk perjalanan ke sana, feri dan penginapan. Tapi bila akak aku gi bayar, diorang kata RM200 sekepala. RM100 hanya untuk ahli Felcra je.. Bile dip.k balik, baik aku gi sendiri sebab Kg. Mr. M dah dekat sane.. Jimat le sket kos perjalanan tu..

Mungkin ade hikmahnya aku tak dapat nak ke sana, sebab mengikut pandangan orang2 yang berpengalaman.. Perut dah makin bawah.. Maknanya bila-bila masa saja aku boleh bersalin. Ramai yang tegur, mungkin tak sempat nak tunggu bulan 3.. Stand by jelah..

Citer malam tadi plak, masa akak aku balik dari kerja. Die terus bagi 'blanket' untuk baby aku.. Die belikan.. Terharunya.. baby belum kuar lagi tapi dah dapat hadiah.. Rezeki mu 'nak'..

p/s : Dah takde idea nak taip.. masa blum taip tadi, beribu2 idea kuar... hehehehehe..

No comments:

Google