Monday, March 1, 2010

Gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine

Akhirnya gambar anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine diperkenalkan juga kepada umum, Anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine yang diberi nama Tengku Ratu Haidar itu diperkenalkan kepada media semalam di Bora Ombak, Ampang setelah 4 bulan Ratu dilahirkan… hampir seramai 100 orang hadir bagi memeriahkan lagi majlis tersebut…

Antara tetamu yang hadir adalah kaum keluarga, rakan-rakan terdekat, wakil media dan rakan-rakan artis seperti Sofia Jane, Riz, Dafi, Lufya, Mawi, Ekin, Aein, Jeslina Hashim dan Eizlan Yusuf.

Ratu yang dilahirkan pada 27 Oktober 2009 yang lalu memang comel dengan berbaju serba putih termasuk semua tetamu yang hadir turut memakai baju bewarna putih sebab tema bagi majlis tersebut adalah warna putih, emas dan krim.

Selain itu beberapa persembahan artis dan diikuti dengan bacaan doa tanda kesyukuran turut meyempurnakan majlis memperkenalkan anak perempuan Que Haidar dan Linda Jasmine itu..

Taniah buat Que Haidar dan Linda Jasmine kerana memiliki seorang anak perempuan yang comel dan pastinya cantik bila dah besar nanti…







3 comments:

nik said...

comel giler kan anak Que ngn Linda J ni...nnt aku nak beli topi mcm T.Ratu jgk la...hiks2

a LoT oF LuV said...

nik... getikss ko ye.. kunun2 le jangkaan dapat girl.. Kalo aku dapat girl pon nak beli gaks... untuk anak aku boleh ker??

a LoT oF LuV said...

ralat : beli untuk anak aku yang besar2 tue tak??

Google