Wednesday, September 2, 2009

Aku rindu

Saat ni aku tengah merindui pu3 ku yang ke2. Teringat sangat kat die, Macam aner le die hari kena jaga dengan pengasuh. Bile aku x keje, bawa die gi jumpe pengasuh tue.. die peluk je aku ni x nak lepas..

Ingat lagi masa hari pertama die kat umah pengasuh.. Bile 'akak' tu buka pintu, aku tengok je die.. Die duduk je sambil pandang pengasuh tu.. Bile aku panggil je die, die terkejut pastu mata die melilau cari aku. Bile nampak je aku, terus merangkak dengan lajunya x sempat nak berdiri dan berjalan.. bile dah separuh jalan baru die berdiri datang kat aku..

Isk.. cepat le pukul 4.30.. aku nak balik.. nak jumpe pu3-pu3 aku.. Si kakak tue aku x risau sangat sebab die dah pandai bawa diri.. Kalo le pu3-pu3 aku tahu baca n3 nie.. Aku nak diorang tau yang aku sayang dengan diorang sepenuh hati aku... Sampai hujung nyawa aku.. "Ibu Sayang kalian..."

No comments:

Google