Monday, September 7, 2009

Muntah lagi

Jumaat aku M.C sebab... apa lagi of coz le mabuk!!!

Pagi tadi plak lepas je sahur aku mengekor Mr. M masuk bilik.. Niat dihati nak baring2.. tapi lain plak yang Jadik!!! Macam biasa, bile masuk je bilik jadi kewajipan Mr. M akan menanggalkan baju yang die pakai. Tiba-tiba... sesuatu bau yang x menyenangkan menyusuk hidung ku.. Tiba-tiba aku rase pening kepala dengan nak muntah.. dan aku terus berlari ke bilik air.. dan terus kuarkan ape yang ada dalam perut aku nih.. membazir je aku bersahur tadi. Isk..isk.. peritnya tekak aku nih..
Pagi tadi plak, kuar2 je dari umah.. Tengok-tengok jalan lengang. Isk,diorang nih ambik cuti berramai2 ke?? Aku tengok le jam.. rupa-rupanye, hari ni 17 Ramadan iaitu 'Nuzul Al-Quran' Selangor cuti, patut le.. Jealous aku!! kan best kalo aku keje kat Selangor..

No comments:

Google