Wednesday, September 16, 2009

Aku Teruja!!

Pagi tadi aku terdengar berita, salah seorang member aku dah beli kereta baru!! Ini yang membakar semangat aku nih!! Lepas nih kena berjimat cermat.. nak kumpul duit.. Nak beli kereta idaman aku.. Minta2 dimakbulkan.. AMIN..

Mungkinkah aku dapat pakai kereta ini??


kereta ini ke??

Ke.. kereta idaman aku nih...?

Ke yang ini?
Sebenarnya sume seperti diatas aku x MAMPU.. huahuahua.. hanya berangan jelah.. tunggu le, kot2 dapat gaji 4-5 ribu ke, sebulan.. Tapi bilekah sume itu akan berlaku... Atau mana le tau kot2 aku dapat cabutan bertuah ke.. Menang pertandingan ke..
Kalo aku nak pakai kete seperti diatas, menyimpan duit macam aner pon aku x mampu.. bayangkan lah maintainant kereta2 nih sebulan.. berbanding dengan gaji ku yang ciput!!..
Gambar2 tu sume hanyalah hiasan semata2.. " Zillah ooiiii!!!! jangan nak berangan!!!"

1 comment:

Cik_daya said...

tak salah berangan.. itu menaikkan semangat kiter kan..
salam ceria..

*jeles gak bos baru beli kete seperti gambar di atas.. huhu

Google