Monday, September 28, 2009

Kembali bekerja

Salam sume..
Hari pertama bekerja setelah bercuti panjang. Alhamdulillah, masa nak bangun pagi tadi pon xde rase kemalasan.. hehehehe.. laju je bangun.. masak untuk Mr. M dengan Pu3-pu3 ku..

Blog aku nih pon dah lame x updated, bukan xde benda nak citer tapi xde masa nak updated.. Banyak benda yang aku nak citer.. tapi nanti le sekali upload ngan gambar2 masa raya...

Ape2 pon, enjoy sangat ngan raya tahun ni walaupon kena raya umah mentua aku. Raya ke2, dah bertolak balik ke umah mak aku.. Yahoo!!! yabeda bedu!!!.. Tahun nie aku rase puas beraya disebabkan cuti yang panjang. Mak mentua aku siap tahan lagik soh dok lame sket kat umah die.. Tapi disebabkan perasaan yang membuak2 nak jumpa ngan 'orang tua' aku.. terpaksa le aku cari alasan nak gak balik umah aku.

No comments:

Google