Monday, September 7, 2009

Selera ku

Tak tau nape, mengandung kali ini selera ku telah beralih arah.. Masakan sendiri punye le berselera nak makan, kalo gi Pasar Juadah pon selera ku x terbuka dengan diorang nyer lauk.. Isk.. teruk btul aku nih.. Jadi, nak x nak kena masak gak!! walaupon dalam keadaan pening2 lalat... Sejak-sejak mengandung ni, aku ni bertambah le rajin nak gi dapur..

Baru lepas belek2 resepi kat internet, cari-cari resepi untuk tambahkan koleksi.. Insya-Allah kalo di izinkan olehNya.. Sahur esok aku nak try resepi 'Ikan Sweet Sour'. Resepi nih lain sket sebab die ade bubuh epal hijau.. Lagi le berselera si diorang2 kat umah tue makan nanti.. Hehehe.. salah satu sebab aku ni rajin masak, sebab Mr. M selalu puji masakan aku kebelakangan nih.. Kembang kuncup.. Kembang kuncup.. pastu kembang x kuncup-kuncup.. hiks..

No comments:

Google