Thursday, September 17, 2009

Anniversary



Eiii dah tengah hari baru teringat.. hari ini anniversary aku yang ke 4.. Alaaaaa baru 4 tahun aku kahwin ngan Mr. M.. x terasa masa berlalu.. teringat2 ketika memula berkenalan, tak sangka aku kahwin ngan die.. Memula aku ingat nak kawan je, memandangkan aku dah ada boyfren masa tu.. Tapi lama kelamaan aku jatuh hati plak ngan die sebab layanan die pada aku.. lebih take care dari 'bf' aku tuh...

Lagipon Mr. M ni lebih berusia dari aku.. Cara layanan die lain.. suka tolong aku.. Suka manja2kan aku.. lagi le aku ngada2 ngan die.. Dah tu pulak asyik kuar dating ngan die, 'bf' aku plak jarang ajak kuar.. Lagipon kehidupan 'bf' aku yang terumbang ambing, buatkan aku n family aku x confident ngan die.. Masa tu Mr. M x pernah ambik kesempatan pada aku.. Pegang tangan pon x nk.. Aku pon bukan panggil die 'abg' tapi panggil nama je..

Aku berkenalan ngan Mr. M masa umo aku 18 tahun.. baru lepas SPM gitu.. aku x terus sambung belajar, tapi gi cari duit dulu kat KL.. pada umo aku 19 baru aku sambung belajar.. Masa sesi berkenalan dengan bakal2 mentua dengan ipar2 aku.. dieorang agak terperanjat dengan usia kitaorang tambahan plak aku masih belajar lagi masa tue..

siap mentua aku tanya kat aku
"Betul ke ade hati ngan M....."..

aku iyekan aje lah.. kalo nak ikutkan hati nak je cakap "Iye makcik Saya sayang + suka + cinta kat anak makcik tuuuu.."
tapi masa tue kena le cover..

aku cakap le.. "Setakat nih saya xde orang lain dan xde hati kat orang lain lagi sejak jumpa dengan die..."

Ceh.. kena susun ayat bebetul.. Nak tambat hati bakal mentua le katakan.. Mane bleh gelojoh..

Setelah berkawan selama 4 tahun, barule kitaorang bertunang selama 1 bulan dan berkahwin...

Tamat le kisah percintaan kami..


*******************************************************************************

Buat Suami ku....
Kasih sayang ku hanya untuk mu dan permata hati kite..
Kasih sayang mu akan ku abadikan dalam hatiku..
Terima kasih kerana telah menerima diriku seadanya,

Semoga mahligai yang kite bina sentiasa berada dalam kebahagian dan berkekalan sampai akhirat.. Amin...

No comments:

Google