Friday, June 5, 2009

5S lagi

Kadang2 bile dgr @ bercakap pasal benda alah nie, wat aku boring n menyampah!! bile le nak abis penderitaan nie.. Huh!! sungguh membebankan betol!! Pasal benda nie jugak.. kol 8 je dah mengantuk.. nampak je remeh tapi giler babai nyer susah.. Dapat2 plak, sesetengah memakcik ni main lepas tangan je.. Sudahnye aku plak yang xde dengan bidang tugas die plak yang kena wat..

Geram jangan cakap le.. aku nie, wat keje untuk orang sampai partition aku pon terabai!! sudah nyer dapat point yang rendah oleh audit dalaman.. Pastu tadi beramai2 kena panggil ngan Big Boss.. Die x mare tapi, terasa gak le macam kitaorang endah x endah je nak kemaskan partition.. Sabau jelah bebanyak!!!

EEEEEIIIIII!!!!! Geram btul... tadi kitaorang yang kena panggil beramai mengemaskan partition sendirik!!! seb baik dah siap dengan jayanya..

Alamak!! gambar x boleh nak upload sebab gambar2 tu tertinggal kat pc opis..!!! tengok le kalo ari isnin aku berkesempatan aku upload!!..

No comments:

Google