Tuesday, June 30, 2009

Final Audit MPC

EEEiii.. mane org MPC nie.. penat gile menunggu.. Perut aku nie dah kecut giler nie... Risau je kalo2 ade komen yang tidak memuaskan.. minta2 diorang ni tak secerewet yang disangkakan.. Minta2 bilik Mesyuarat Utama dengan Bilik Perbincangan tiada komen2 yang meyakitkan hati..
Dah le sepanjang program 5S nie banyak bebelan yang tidak sepatutnya kuar dari mulut aku nier..
Mana tak nyer, aku nie duk berkampung dalam bilik fail.. orang yang sepatutnyer handle wt don't no je.. GERAM aku!!!

Disaat kelam kabut nie, selalu je Arahan bertindih di keluarkan..Sampai aku pon x tau yang mane nak di dahulukan.. Wat yang nie, bos lain tanye dah wat blm.. wat yang tue plak, bos yang nie tanye.. Sudahnye aku nie dicop x buat keje.. sebab x wat seperti yang diarahkan oleh bos nie.. Dugaan yang perlu aku tempuhi dalam program nie.. Cepat le berlalu 5S nie, sebab aku nak laksanakan tugas seharian aku yang dah lame ditinggalkan.

Pastu nak Laksanakan tugasan dengan sempurna.. kalo bleh tak nak wt salah (InsyaAllah).. Cewah!!! macam azam baru plak... Agar aku nie tak dipandang serong oleh seseorang...

No comments:

Google