Thursday, June 4, 2009

Ahad plak.. aktvt d kg

Hari ahad lepas.. (Kat Kampung), aku mengajak abang iparku (abg Long) memasang jaring&menjala di anak sungai belakang rumah. Aku yang beriya2 ajak, tapi abg long aku yang teruk menjala & pasang jaring.. die ajak aku turun, tapi aku takut sebab ade lintah.. EEEIIII geli aku.. tak nak le.. Last2 anak2 buah aku yang sakan turun ke sungai tue.. tapi bile nampak lintah.. bertabur lari.. Hujung minggu ini memang aku happy sesangat sebab masa ku terisi dengan family.. harap2 aku akan berpeluang bersama dengan diorang pada masa akan datang...

Ketika leka menjala


Sempat posing minah nie, Anak sedara aku


Mengeluarkan ikan dari jaring


Control ayu plak akak aku nie..


Jala lagi..


Orang sibuk menjala, die sibuk main handset..


Layu dah mata anak aku ni


Anak akak aku a.k.a kawan bergaduh Umairah


Kak Long tercinta

3 comments:

nik said...

zila, apesal lama menghilangkan diri???

a LoT oF LuV said...

menghilangkan diri??? mane ader?? ader je kat sini.. Paham2 jelah ke arah 5S nie.. bz memanjang!! Sijil BTN pon x gi ambik lagik.. ko dah ambik blm?

a LoT oF LuV said...

nik sepatutnye ari nie aku gi parcel D8, dgr ceramah. tp x gi sebab byk keje nak di bereskan.. masa Audit MPC tu dtg kite kursus kan??? ko gi x?

Google