Thursday, June 18, 2009

Trojan??

Kite berlintas langsung melalui Laptop kesayangan aku.. Setelah di 'brainwash' melalui pertolongan Pegawai BNPK, laptop ku kini pulih seperti sediakala.. Lebih laju bile meng'upload'kan sesuatu file. aku nie dah le orang kurang penyabarnye..lalalala..

Pc aku kat opis pon dah di 'wash' sekali sebab terlalu lembab.. Thumdrive aku plak hampir2 rosak pon dah diprogram balik.. EEIIII.. Alhamdulillah jimat duit aku x payah le beli...ahaks.. Ini gara2 virus Trojan yang telah menyerang kesemua Laptop,Thumdrive & PC aku.. Ambil maklum ok.. Trojan bukan penyelamat seperti yang diwar-warkan. tapi die nie menghancurkan.. harap berhati2 ok.. bile korang nyer PC@Laptop wat hal, silalah rajin2 'wash'kan die..

Lagi satu.. atas pertolongan pegawai ini juga, die telah meng'install' antivirus baru khas untuk aku.. harap2 antivirus ini akan menjalankan kerja2nya melindungi peralatan ICT dari virus..

Terima kasih kepada encik Muslim yang baik hati kerana menolong aku... Laen kali tolong le lagik... Lalalala..

No comments:

Google