Monday, June 1, 2009

Sabtu at Pantai Puteri

Sabtu baru ni aku balik kampung 3 beranak.. Plan nak ke rumah Ct sebab die jd raja sehari dibatalkan diatas sebab2 yang tak dapat dielakkan.. Frust jugak!!! teringin nak tengok die bersolek.. mesti comel.. Untuk menenangkan hati yang bercelaru.. aku telah menggangkut anak2 buah aku ke Pantai Puteri, Melaka... Ok le jugak.. tapi air die kotor le.. tapi aku belasah je mandi..

Damia seronok.. x nak didukung.. die nak duduk dalam air.. Umairah pon same.. susah nak ajak balik.. setelah dipujuk baru die ok.. tapi gambar yang diambil oleh akak aku sume x jadik.. nie je yg jadik... sedey nye.. huhuhu..

2 comments:

Unknown said...

besttt nye mandi pantai..luv bg no ex tepon aku nak kol ko?

a LoT oF LuV said...

4468.. kol tau jgn x kol..
kalo x dapat..4144..ok..

Google