Sunday, June 7, 2009

Ateh n Nor at Seremban

Semalam aku gi kenduri member aku masa LPM.. Tak sangka ye Nor, kawen gak ko ngan Ateh, bercinta dari aku kawen dulu.. masa tu ko cube nak sorok dari pengetahuan PTS LPM, tapi aku tau gak dari sumber2 yang boleh dipercayai.. hehehe..


Nak dijadikan citer, masa OTW ke Seremban semalam Jem Gilesss.... Kitorang bertolak dari kul satu.. masuk2 je PLUS jem dah... Pastu aku ajak Mr. M kuar kat Bukit Mahkota.. Jem jugak.. ok lagik.. sebab Mr.M x merungut lagik. Pastu ikut LEKAS hingway.. Jem Jugak.. Mr.M dah mule berbunyi2.. tapi still ok lagi.. kitorang kuar mantin sebab jalan ke Seremban x siap lagik.. kat sane kitorang tersangkut dekat2 2 jam.. Dah tinggal 3km nak sampai Seremban Mr.M ajak balik.. die dah boring le tue.. aku pon dah give up.. Cari tempat pusing plak sebab jalan sempit.. pastu sampai le Bandar Seremban.. Sampai sane dalam kol 5 petang.. Dapat jumpe Ateh N Nor kejap jek sebab diorang nak gi bergambar kat taman.. Ape nak wat rezeki takat tue je.. dapat interbiu sket2 je.. Biar le, bile2 bleh jumpe lagik.. lagik opis dokek jo..


Muke Nor x berubah.. Mesti mak andam die x pandai make up nie..



Gambar2 kat bawah nie, semasa mengharungi Jem.. Cian Pu3-pu3 aku..




Ni je kete yang aku snap.. pada hal Q punye le panjang..

No comments:

Google