Monday, November 2, 2009

Ada paku dalam sambal ikan bilis-cafe MOF

Tengok ni, punya le kotornya makanan kat bawah nih.. Siap ade paku lagi dalam sambal ikan bilis.. Seb baik x tertelan.. kalo tertelan, x tau le nak cakap.. Masa kiteorang antar makanan yang berpaku ni, tauke die siap cakap lagi.. " Dah abis makan baru nampak paku??"..

Kurang ajar punye orang.. Masalahnye paku tue macam ikan billis je.. sama besar.. cume die hitam, pastu bersalut ngan sambal.. mana nampak.. Geram je bile die cakap macam tue.. x menjaga hati langsung.. Kalo ade sesape yang yang sakit perut.. boleh le report gunakan bukti nie..



P/s : Dah le makanan diorang nih caj memahal..

2 comments:

Emilia said...

buat report kepada kementerian kesihatan malaysia senang

BUYEN said...

nape tak sound die balik...
kuang ajo toke camtuh..
tau nak untung jerk..report n send gamba nih pada KSP..habis citer..

Google