Monday, November 23, 2009

Susulan dari ittew..


Hari tue ade N3 mengenai Tawaran sambung belajar. Kali ini, aku saje2 gatai tangan nak printscreen penerimaan tawaran yang telah selamat diterima.. Aku hantar penerimaan tawaran ni by hand..

Akhirnya, hasil sokongan dari Mr. M dan semangat aku sendiri.. Borang tue x le hilang kemana.. Selamat diterima.. Sebelum ni risau je, kot-kot orang yang terima tue letak merata-rata tempat ke.. Habis aku, kalo Unit Hal Ehwal pelajar tue tak terima borang 'Penerimaan Tawaran' tu, maknanya aku tak berminat le dengan tawaran diorang.. Alhamdulillah.. Tak sabar nak belajar balik..

Hari Sabtu lepas, Menteri Pengajian Tinggi ade mengumumkan bahawa 3 politeknik akan dipilih dan politeknik berkenaan akan menawarkan Pengajian di Peringkat Sarjana.. InsyaAllah berita nih akan meningkatkan lagi semagat aku untuk belajar bersungguh-sungguh.. Sebab kalo bleh aku nak sambung le.. kalo boleh le dan kalo ade rezeki.. Minta2 Allah akan mempermudahkan perjalanan hidup aku.. AMIN..
P/S : Aku x pandai lagi nak wat printscreen nih.. ni pon main bantai je.. Tu yang x lawa tue..

No comments:

Google