Tuesday, November 24, 2009

Kesian Mr.M

Hehehehehe.. Sebelum tue kuar tanduk dulu.. Awal2 pg tadi sebelum gi keje, aku minta duit dari Mr.M.. Alasan, nak beli susu anak, pampers dan milo. Tu perancangan awal je.. tak tau le kalo2 sampai sane nanti banyak tambahan lain plak.. Hiks..

Gaji, gaji jugak.. Minta tetap mintak!!.. Bukan aku ni berkira sangat tapi... Gaji aku ni kecik je, berbanding die tu.. Lagipon, aku dah tolong die dari segi bayar2 bil nih.. Sume bil naik atas bahu aku.. Yang lain2 tu biar die plak yang tanggung.. Ko bayangkanlah.. Total sume bil tue dalam sebulan menghabiskan suku dari gaji aku!!.. Elektrik, Air, Telekom, Handfon die ngan aku, tu x termasuk segala2 cukai lagi..

Mula tue die bagi sket je.. Tapi aku ni, bile nampak je duit die.. mata aku ni terus tukar kepada simbol 'RM'. Aku rembat lagi sekeping.. Die pon mula le.. check sume barang yang aku nak beli tue.. bile die tengok, barang2 tue memang nak abis.. terus diam.. Hiks.. "ala bang bukan selalu.. 2-3 kali sebulan je.." Aku ni pon bukan rajin macam dulu, setiap minggu nak kuar. Kalo ikut aku, nak order kat drive thru je.. tapi cian kat anak2 aku.. sekali sekala tu nak gak bwa diorang gi cuci2 mata dan menghabiskan duit.. hiks...

So.. InsyaAllah, Kalo xde apa2 hal.. petang ni, aku akan gi menghabiskan duit kat Jusco Equine.. Kita jumpa kat sane!!!

No comments:

Google