Monday, November 16, 2009

Dah x sabar dah..

Lambat rasenya masa berlalu.. huhuhuhu.. x sabar nak jadi student balek!! Tapi suasana dah berubah.. Masa dolu2, aku masih student dan masih lagi 'anak dara', awww!! anak dara x tahan.. Maknanya masa tu aku xde t/jwb.. sbg isteri & ibu kepada pu3-pu3 aku.. Apa yang aku nak wat, aku main redah je.. ikut suke nak gi mane, dapat plak mak yang sporting.. janji aku pandai jaga diri. Tapi walaupon aku nih dah jadi 'mak orang' tapi aku rase bagus untuk anak2 aku.. sekurang2nya aku dapat jadi contoh pada anak2 aku, x alasan untuk belajar walaupon anak dah berderet2 hiks...

Tadi aku gi hantar 'surat penerimaan tawaran'. Sampai je kat sane.. aku terus rase teruja bila tengok student2 @ adik2 dok berderet2 gi kuliah.. Dalam kepala dok terbayang2 nanti bile aku kat tempat diorang.. Best2!!..

Tapi dalam perjalanan balik, aku dok kira2 duit simpanan aku.. dan duit yang bakal aku simpan (InsyaALLAH).. memandangkan aku akan banyak guna duit time 'student' nanti.. Bayangkan lah, minyak aku burget RM10 sehari.. tol plak ade 2, total untuk tol RM5 untuk pergi dan balik.. Isk, masa tu mesti aku x bleh belanja sakan macam sekarang.. Tapi seb baik x lame, aku gi belajar 1 tahun je.. Masuk2 je aku dok kat sem 5.. x can le aku nak jadi junior2 lagik.. hiks.. Dan seb baik gak dapat Mr. M yang sentiasa menyokong aku dari belakang.. Syukur kepada Allah telah menemukan aku dengan die..

Ini die gambar politeknik yang akan menjadi poli aku nanti, InsyaAllah... tapi x dapat ambik banyak gambau sebab aku x bawa kamera pakai henset cikai je..

Dapat ambik gambar pintu je.. huhuhu..
Sibuk je kete sebelah nih!!

No comments:

Google