Monday, November 23, 2009

P.A.. P.A... Dan P.A..

Hari nie, disaat kepala ku yang kebenggongan.. aku diminta menggantikan P.A boss kerana die E.L.. Ya Allah, dah kepala ku berat sebelah.. ni ala-ala nak kena migrain lagi le nih.. Nasib baik boss xde, gi meeting sampai lunch nanti.. Baru plan nak ke Bank jap lagi. Nampaknya kena postpone petang nanti.. Lunch nanti nak baring je, nak legakan sakit kepala ni.. Cancel le xtiviti mak manghabiskan duit aku hari ni.. hihihi.. Kebetulan le plak, hari ramai yang E.L..

Hah.. Petang semalam, Pu3 ku 'Damia' demam lagi.. dah le sabtu die demam.. pastu baik.. petang semalam die demam balik.. Check punya check.. Rupa2nya anak ibu ni, tumbuh gigi 2 batang sekali, gigi taring ngan gigi geraham.. nasib baik x meragam. Cuma x bagi aku gi jejauh dari die, nak aku tido je sebelah die.. Bile aku tau je die demam balik, aku nih bergegas le kuar cari ubat.. Ubat&Kool fever standby dah habis.. Nak harapkan laki aku, die pon jauh gile bile plak nak tunggu die balik.. Dan2 tu aku bersiap dan terus kuar bawa diorang, tapi aku yang sensara.. Walaupun Damia dah bleh jalan sendiri aku cume pimpin je die.

dalam perjalanan mencari ubat, perut ku, ari2 ku dan tut.. ku terasa nyilu-nyilu.. Aduh, ape plak ni.. Bile jalan aku terasa macam ade benda nak terkeluar.. Sambil2 tu aku mohon supaya Allah lindungi baby dalam kandungan aku ni.. Alhamdulillah, selamat gak aku sampai umah dalam keadaan sesakit ni.. Sampai je umah sakit terus hilang.. Tapi bile malam sket aku terasa balik sakit macam tadi.. aku bawa berehat, sampai ok..

Nak tido plak lagi satu hal.. Die mengeras-geras plak, baik je dok melintang.. sambil keraskan badan die.. bile aku usap2 die, baru die kembali macam biasa.. isk manja btul le yang sorang nih.. Dah 2-3 hari aku tido lewat, kul 3-4 pg baru boleh tido.. Gara2 sakit yang perlu ku tanggung nih.. Aku siap cakap lagi ngan Mr. M.. "Abg, cukup le 3 orang je.. macam tak larat rasenya nak pregnant balik..." Hiks.. Iyo oo je.. Ntah2 nanti, baby nih dah besar sket, mengeletis nak lagi.. kui3..

Misi aku lepas balik opis ni.. nak gi beli Baju raya kat Pu3-pu3 ku.. Sasaran die.. Jusco Tmn Equine... hehehehehe.. walaupun sakit kepala, kerana mu 'nak' akan ibu usahakan..

No comments:

Google