Monday, June 28, 2010

Isnin sudah..

Jam dah pukul 12.14am.. nape tak tido erkk?? eemmm mate tak nak lelap.. huh.. sunyi+boring, sebab anak2 sume dah tido.. Sebenarnya aku baru selesai masak lauk untuk esok.. Plannya nak pose esok, tapi bergantung pada keadaan.. minta Allah kuatkan semangat aku N harap2 kuantiti susu badan akan kekal macam biasa.. bkn ape, cian ngan anak aku nanti..

Dalam pada mata tak boleh tido nih, aku dapat mgs dari classmate aku.. Esok kelas mula jam 10.15am.. yahoo!!! best2.. boleh kuar lambat sket.. tapi yang tak bestnya aku kena drive sendiri.. huhhh!! baru nak memanja ngan Mr.M.. BAru nak merasa, gi kelas dihantar, balik berjemput.. tapi??? takde peluang.. "Memang le abang nih!!!"

1st kelas esok, Modul 'Pengurusan Pelaburan'.. harap2 ade mengira2 sket.. kalo membaca je.. sungguh le aku boring.. Ok le uol's.. nak gi susukan 'hero' aku... nampak cam dah gelisah je die.. bye..

p/s: kak dilla, tolong kim salam sayang ngan Bonda N kak azmah ye.. pastu kim salam ngan sume ye.. Rindu korang!!!..

No comments:

Google