Wednesday, June 30, 2010

Last batch ada intergrasi

Sebbaik uol's.. aku tergerak hati nak sambung Dip... Aku baru dapat tau, batch aku nih last ade intergrasi.. Lepaih nih, kepada sesiapa yang ade 'sijil' poli.. pastu nak sambung dip. kena masuk sem 1 balik.. rugi2.. Buang masa dan tenaga je ambik sijil lepas.. Maknanya kena masuk belajar 3 tahun.. macam biasa.. aku nih setahun je..

Huhhhh.. dapat bernafas dengan lega, cume sekarang nih nak hadap belajar je.. Tadi plak ade presentation.. Tapi turn group aku esok.. Dah lame aku tak present nih.. Sebbaik masa tak cukup tadi, kalo tak... mau terkencing kat depan lecturer.. Alhamdulillah dapat group yang sporting & bekerjasama.. Dah siap bahagi2kan tugas memasing.. tinggal nak ngadap lecturer dengan pengkritik2 je esok.. Kena bersedia dengan sebarang soalan yang tak dijangka.. huhuhu..

Tadi balik dari kelas pukul 6.00pm.. huhhh jem giloss.. ntah manenya datang kete2 nih ntah.. sekali lagi aku perlukan khidmat 'Peta bergerak' a.k.a Mr.M.. dengan sabar je die layan bini die nih.. walaupun die tgh sibuk memandu.. layan aku elok je.. Terima kasih abang... Nanti zila bg upah ye.. grrrkkk.. Sudahnya pukul 7pm baru sampai umah.. tak buleh terus pegang baby.. walaupon rindu aku di tahap maksima.. Dengan si kakak2.. sambil2 jalan gi mandi.. seorang2 aku cium bertubi2.. rindu gaks ngan diorang walaupun diorang lasak ya amattt..

Mak ooiii.. ngantuk le.. ok le.. chaw chin chaw.. bye..

No comments:

Google