Tuesday, June 29, 2010

Semalam & hari ini punya cerita

Semalam punye cite ye..

Semalam aku drive sendiri ke poli S.Alam.. Mr. M a.k.a suami terchenta aku, punye le risau.. sepanjang perjalanan ke sana, telefon tak berhenti berdering.. Baru nampak die tu 'Take care' kat aku.. Pada pandangan kasar, die asyik membiarkan aku wat sendiri tapi sebaliknya die sebenarnya soh aku berdikari.. Aku tak tau le suami @ Boyfren uol's cam aner.. Tapi aku sering diajar 'buat' sendiri.. Dari zaman2 bercinta lagiks.. Sume benda le, cek minyak hitam, air, air betri.. & kalo tayar pancit pong.. sendiri tukarrr!!.. Pokoknya pandai2 le sendiri le.. Kalo tak betul2 tak boleh handle baru die tolong.. cam accident ke.. kete rosak ke..

Hakikatnya aku bersyukur gak, dapat suami camni.. Banyak benda yang aku belajar.. Berbanding dengan orang2 kat luo sane..

Pasal kelas plak, semalam klas abis pukul 4.15ptg.. Mula kls kul 10.15pg.. yang bestnya, pukul 12.15-2.15 takde kls.. masa nih aku isikan dengan 'melelapkan mata' barang seketika.. huhuhuuhhh.. punye le lega bile dapat relaxss.. Masa balik semalam, laju2 bawa kete.. nak cepat sampai umah.. nak jumpe anak2.. hihihi..

Hari plak, Kelas mula pukul 8pg.. Business information technology.. huhuhuhhh.. berfeluhhh.. sumenya In english.. english aku dah le kureng!!.. Sem aku nih semua politeknik dah mula guna bahasa inggeris sebagai bahasa pengantar..

nak dijadikan cite, kelas aku sepatutnya abis pukul 6.15ptg tapi kelas BATAL!!!.. hurayyy!! sume bersorak.. dengan jayanya kami dapat balik pukul 4.00ptg..

Subjek2 yang aku ambik sem nih..
- Human Resource management
- Investment Management
- Finance
- Business IT
- Banking
- English

Subjek Teras - 4 subjek
Subjek Elektif - 2 subjek..

Minta2 le aku dapat lulus dengan cemerlang di akhir semesta nanti.. AMIN!! Uol's tolong doakan ye..

Esok??? Kelas mula pukul 8pg.. abis kelas pukul 6.15ptg.. huhhhh.. sungguh le lambat.. mesti mengantukkk..

2 comments:

anuar said...

zila,
bestnya dh jd student blk kn? aku pun windu nk jd student blk..nanti lau ada rejeki, huhu..adakah??

1 more thing,

sapa xsayang bini oiiii!!

haha..eh, ok apa laki ko tuh, sbb dia syg ko ler dia ajar tu sume..n tandanya dia sgt2 yakin dgn kemampuan isteri dia =)

a LoT oF LuV said...

Nik, jadi student memang best.. tapi, kompom.. sampai je umah.. terus lemah longlai.. penat tau... tak sabar nak abis belajar.. huhuhu..

Harap2 cam tuh le nik..
abg, i lap me?? i lap U.. huhuhu..

Iyelah kan.. die memang betul2 mengajar aku berdikari le... huhuhu.. Die bajet aku boleh wat sume.. kekadang cam nak nanggis pon ado..

Google