Saturday, June 26, 2010

Kembali Jadi student

Best2.. seronok dengan situasi sekarang.. Rutin harian semakin berubah.. sorgaaaaa...dah 2 hari dok terperap kat umah.. Kelas blm mula lagi.. Hari rabu ari tue aku gi daftar Modul je.. pastu balik.. Aku tak ikut Minggu Suai Kenal (MSK) pong.. sebabnya?? MALAS.. tak le, ade lecturer tu cakap aku tak yah nak join MSK tue.. Aku sukooo.. dapat luangkan masa untuk anak2 ngan laki haku!!.. Tapi ade sorang lagi lecturer tu plak cakap, aku kena join.. tak tau diorang nih..

Hari pendartaran ari tu, bile settle sume.. aku gi 'PAM' susu.. Kat sana pon aku dah jumpa 'port' yang sesuaiieee.. sukanyaaa.. Tapi jauh dari jabatan aku.. huhhh.. jenuh aku.. berjalan je.. uol's bayangkan, sekali gi kena jalan 300 meter.. pi balik dah 600m.. 1 hari 3kali 'PAM'.. Tak pelah, kerana anak.. sanggup ku berkorban..

'port' baru operasi mengepam


Luasnya surau die.. Tapi kat sana dipanggil 'Pusat Islam'

Bahagian lelaki

Dan hari rabu tu jugak, aku cube2 le balik nak komuter sebab nak mengurangkan belanja le kononnya.. huhh.. penat gilossss.. tak berbaloi, sebab belanjanya sama je dengan naik kete.. so, keputusannya.. lepas nih gi kelas naik kete ok.. Yang nih pon aku suke.. tak le penat sangat.. disebabkan berjalan tak henti2.. uol's tau, luka operate ari tu merah balik.. isk..ngeri!!!

Macam aner agaknya kalo lecturer dah mula bagi aku assignment.. sedangkan isi borang pon mulut aku dah kecoh.. anak2 aku ni, aku menulis diorang pon ikut tulis gak.. Memang kena banyak2 bersabar.. mulut bising takpe, janji aku tak angkat tangan kat anak2 aku.. Tapi, kalo dah geram teruk gaks diorang nih kena..Yang kecik lain perangainya, yang besar2 nih pon lain.. Asyik kena urut dada je.. huhhh!!!..

Tak sabar nak tunggu Isnin.. Nak gi sekolah balik.. lalalalala...

7 comments:

Lovely Bella said...

ermm.. nih pusat islam kt mane nih eh?? cam biase ku tgk..

Lovely Bella said...

ermm.. nih pusat islam kt mane nih eh?? cam biase ku tgk..

a LoT oF LuV said...

hehehehe.. politeknik s. alam.. pernah belajar kat sana ke??

Fariena said...

belajar lagi ker? kat mana yer? tq singgah blog saya

a LoT oF LuV said...

Fariena, poli je.. smbg wat dip.. ari tue belajar takat sijil je.. setahun je pong..

a LoT oF LuV said...

Fariena, poli je.. smbg wat dip.. ari tue belajar takat sijil je.. setahun je pong..

a LoT oF LuV said...
This comment has been removed by the author.
Google