Monday, June 21, 2010

PSA.. JPA..

Sebenarnya 2 minggu lepas, aku ade bukak website PSA.. Jadual kat sana, Aku kena daftar 26 Julai 2010.. Dengan confidentnya, aku pon apply le cuti belajar mula 26 Julai.. Tup2 Khamis lepas, lecturer aku call.. tanya aku "dah dapat surat ke blom??".. Aku tak puas hati terus call die ballik.. die soh aku bukak website..

Bile bukak je website, tarikh daftar.. 23 Jun.. meroyan aku kejap.. laju2 call JPA.. Sebbaik diorang tak kuarkan surat aku lagik.. Kalo x... abisss aku!! Disebabkan masa dah suntuk, aku kena kesana ambik surat.. Alhamdulillah settle.. Tapi bile dah dapat surat aku rase berat ati nak tinggalkan MKD nih..

Dek kerana tergesa-gesa macam nih, aku rase macam liat nak gi.. huhuhuhu.. Tapi kelulusan dah ade.. sayang le kalo aku biarkan macam tue je.. Tempat belajar pon dah dapat.. So, mula 23hb ni, aku akan bertukar status.. Macam best je bunyinya..

Mesti bestkan jadi student.. hehehehe..

No comments:

Google