Monday, June 14, 2010

Tak tau nak bubuh tajuk ape..

Hari ini, aku ganti Pa lagiks.. Disebabkan cuti sekolah, PA yang sedia ada ini memang kerap cuti.. mungkin nak gi holiday ngan anak2 kot.. Disebabkan boss besar takde.. Bile siap je keje.. aku terus le mengupdate blog aku nih..

Tadi baru lepas Call JPA, tujuannya.. nak minta tangguh cuti belajar.. Sebab aku baru dapat tau yang aku mula Kelas 26 Julai.. Tapi permohonan yang aku buat 19 Julai.. so, nak minta lanjutkan tarikh le.. dah Settle!!! Jadi aku mula Cuti belajar 26 Julai ini... yahooooo... best nya, tak sabar nak tunggu saat2 tue.. Hehehehe..

Pagi tadi punye le pelesassss (malas) nak bangun.. runtin harian, bangun awal pagi, masak.. gi keje.. Balik umah, Masak lagiks... Hari2 wat benda yang same.. huhhhh...

Ok le.. dah takde idea plak bile tgk keje datang melambak2 nih.. ok ye chawwww...

No comments:

Google