Friday, May 8, 2009

Bz yang amat!!!

Dah 2-3 hari aku x apdet blog aku... azfaliza bagi tag pon aku x sempat nak jawab lagik.. Nak bace paper pon, kebelakangan nie asyik x sempat jer..

Bile balik umah plak, kemas2 umah lagi.. tu kalo anak wat perangai lagik le.. eeeii x tau nak cakap macam aner.. Sekarang plak 'Damia' semakin lasak, x suke kena pegang.. nak melompat je macam kakak.. Kakak nyer plak, macam2 projek yang die buat.. sumenyer memeningkan kepala aku.. Bile aku cakap die wat tak tau je... kena gertak pakai rotan baru ok sket..

sekarang nie pon aku terpaksa apdet macam nie je.. x upload gambar pon.. X best!!! tapi ni je yang sempat aku kongsi.. Mungkin malam nie aku akan cube gagah kan diri aku untuk apdet yang best2 sket...
InsyaAllah...

3 comments:

ain said...

manyak syiok maaa ini ari..bos wa cuti..ehehe..
syorgaaa gitu.. :p

larikkk!!

a LoT oF LuV said...

hampess.... Meh tolong ganti si fairuz nier...
hehehe..
jealous I Tau!!

ain said...

ah-ha..xdapet eden nak nolong..lalala~~

Google