Saturday, May 9, 2009

Selamat Hari Ibu


Bonda ku Sayang..


Selamat hari ibu ku ucapkan kepada mak & mak mertua aku..
Semoga kalian di berkatkan umo dan dimurahkan rezeki...

Pada emak aku, terima kasih kerana melahirkan aku ke dunia.. sanggup bertarung nyawa untuk ku.. mendidik dengan penuh kasih sayang.. berkorban ape saje untuk ku.. Aku sayang mak sepenuh jiwa ku.. Akan ku cube tunaikan impian mak...

Bile direnung, nak rsanye aku tido kat mak macam zaman2 anak dara dulu.. tido bawah ketiak mak aku.. Bestnye, rindu pada saat2 macam tue.. manja2 ngan mak, tido atas riba mak.. I LOVE MAK Very much.... Muaaahhhh..

Selamat hari ibu juga buat diriku.. (sebab xde org wish pon!!!)
Kepada readers yang bergelar ibu.. selamat hari ibu, semoga korang dapat menjalankan tanggungjawab dengan baik.. Semoga berjaya di dunia & Akhirat..
Ta....

No comments:

Google