Friday, May 29, 2009

Musim Mengawan

Hehehe.. macam siut je tajuk tue.. tapi aku rase tajuk yang paling sesuai dengan orang2 kat sekeliling aku ni, berlumba-lumba nak kawen.. Di musim-musim menambahkan umat kat dunia nier.. Aku senaraikan jemputan yang aku terima okeh....

30.5.09 Member Baik aku kawen.. kat Kajang (CT MARY)
30.5.09 Member aku agak kat Q-late (NOR)
30.5.09 Officer aku kat opis... Kedah
30.5.09 Anak sedara belah Mr. M (gi menghantar ke rumah pompuan) (Beranang)
30.5.09 Kakak kepada opismate aku.. (Sepang)
30.5.09 Member sekampung.. Alor Gajah
30.5.09 Member aku satu poli dulu.. Melaka

minggu depan plak...

6.6.09 Member aku X-LPM kat seremban(ATEH)
6.6.09 Anak sedara Mr. M Sambut menantu (Nilai)
6.6.09 Officer aku(sambut menantu) Batu Pahat.
6.6.09 Member aku X-LPM kat Bangi.. (OGU)

Mana satu aku nak gi nih??????
Botak kepala aku.. Macam minta hadiah je.. lagik pon diorang dah melabur masa aku kawen dulu.. Yang jejauh tue comfirm le x gi... Aku titipkan hadiah jelah ye.. Sorii ok.. jauh sangat!!

No comments:

Google