Monday, May 18, 2009

N3 tertangguh.. Rumah Ku syurga Ku

Disebabkan server yang laju, aku dengan jayanye telah meng'upload' gambar2 rumahku seperti yang dijanjikan.. Kepada readers yang pernah menbaca n3 yang lepas, aku pernah uploadkan gambar rumah aku yang belum renovation.. Ini plak gambar sesudah renovation.. Rumah Flat je tau.. Ini je yang termampu aku beli.. sesuai dengan pendapatan aku & Mr. M..

Gambar Ruang Tamu.. Yang lain Lupe nak snap..

Ini plak Bilik Aku..


Bilik Anak Perempuan.. Katil tak beli lagik.. Coming soon kot..



Bilik Anak lelaki plak.. Buat masa sekarang nie, mak aku yang duduk

sebab takde anak lelaki lagik..



Dapur ku.. tapi pintu Table top & Kabinet tak siap lagik.. sebab modal tak cukup..



Bilik Air plak.. sesudah dipecahkan menjadi satu.. Sesuai le kalo nak
mandi ngan Mr.M ke.. kuikuikui.. Jangan Mare!!!

Balkoni aku.. Sebenarnya tak boleh wat balkoni nie.. tapi aku dengan gamblenyer.. Wat gak seperti yang dirancang..




Pandangan dari luar..


Selesai hutang aku ye.. selama ni dah janji mak upload.. ingatkan nak tunggu complete sume. tapi apelah. Bile dah complete nanti aku upload lagik..

No comments:

Google