Monday, May 4, 2009

Gan ti PA Lagik..

Ari ni aku ditugaskan kembali menggantikan PA Boss Besar (SUB). Bos aku yang sporting yang amat!!.. suke & sayang kat die, sebab die selalu belanja aku.. hikhikhik.. die memang pandai menjaga hati staff die, w/pon taraf aku dengan die jauh yang amat.. Jadi PA ni memang penat sebab sekarang nie aku wat 2 org punye keje. kalo jadi PA tambah lagik sorang nyer keje.. Total die 3 orang punye keje..

Aku sebenarnye suke bile disuruh wat keje orang laen, sebab boleh belajar banyak benda. Tapi jangan le melampau sangat.. abis cite pasal PA..

Cite pasal ari Sabtu Plak...

Sabtu lepas, aku gi kedai emas sebab nak patri rantai ku yang putus.. sampai je kat sane, aku teringat Umairah selalu sangat minta subang.. So,aku pon minta le tauke kedai tue tindikkan puteri aku tue.. memula mr. M tanye.. "sakit tau, nak pakai subang gak ke..?".. Dia ape lagi mengganguk le.. Bile tauke tue tindik belah kanan, die macam terperanjat (Sakit le tue). Bile tindik belah kiri plak, terus menanggis... Puas gak memujuk nyer..

Masa kerja tindik menidik berjalan, ramai plak peminat puteri aku... cina2 kat kedai makan sebelah tengok je Umairah.. Alamak macam artis le plak.. Die orang kata 'lengloi'.. alamak kembang gak ibu die sekejap..

Sejak2 pakai subang nie, die asyik tengok cermin (Tengok subang baru).. Hentam le Umairah.. Janji bahagia..

No comments:

Google