Friday, May 8, 2009

Tag I-syah Plak

nama timangan anda :
Masa sekolah : Abot (ntah bende ntah diorg nie.. dah le aku kureng suke abot.. kurang asem jawa btul!!)
Ayah : Adik
Kak Chik aku : 'z'
lain2: zila yang cun.. lalalala...

anda seorang yang :
selamber..

insan teristimewa? describekan dia terlalu istimewa di mata anda :
of coz Suami aku, Pu3 Aku yang 2 org tue.. pastu family aku,yang seibu & sebapa je.. yang laen buleh blah!!!

lagu kesukaan anda :
tengok mood, kadang2 sentimental.. kadang2 rock okeyyy!!!!

makanan kesukaan anda :
x kisah, asalkan mak @ aku yang masak.. lalala..

warna kesukaan anda :
hijau..

tiga benda mesti ada dalam bag anda :
wallet, handphone & kunci kete

kali terakhir masa anda menangis & kenapa :
Biar le rahsia..

aku nak tag :
azfaliza...
kak dilla..
nik...
Buyen...
Azieaxie..

No comments:

Google