Thursday, May 28, 2009

Tinggal Kenangan

Aku suke tengok gambar nie.. Emak ngan Ayah aku.. Gambar diambil ketika ayah aku dimasukkan dalam wad sebab Darah tinggi.. Masa gambar ni diambil, aku kena marah ngan nurse sebab ambik gambar dalam wad.. pastu bleh die soh aku padam gambar tue.. mampusssss le ko.. aku tak padam sampai sudah!!! Cube cakap elok-elok, cakap pon kurang ajar...

Masa ini, mak ngan ayah terus baik sebab mak cian ngan ayah.. sebab tue mak aku layan ayah aku,die takut jadi ape2 kat ayah nanti!!! POMPUAN tu.. hampeh.. bleh ayah aku sakit, die tak jaga ayah aku.. Memang nak kena nih!! anak die dah la kureng asam... cakap pon tinggi je.. Tapi ayah aku minta kat aku dengan adik beradik jangan gaduh2.. kalo ikutkan hati aku, nak je aku serang POMPUAN tue... tapi sabau.. sabau... lantak le ko, malas nak layan..
Siap bagi bunga lagik... kalo pompuan tue tengok mesti Jealous...
Pompuan tue ade jage ayah aku macam nie?? Jangan harap!! Duit ayah nak.. tapi jage die x nak..
geram aku!! mengabiskan Borehh jo!!

3 comments:

monamie said...

zila sori nak tanya.. ayah zila.. ni gambar bila nih? everything ok zila?

a LoT oF LuV said...

gambar tahun 2007.. ntah le, nak kate ok.. tak bape ok.. tak tau nak cakap... sebenarnye zila tak suke dengan keadaan sekarang.. kalo bleh nak kembali macam dulu.. x suker.. x suker..

nik said...

sabau la bnyk2...
ada hikmah sesuatu tu terjadi...

Google