Sunday, December 20, 2009

Cycling Hunt - WetLand Putrajaya Part 1

Seperti N3 yang lepas, Mr. M mewakili aku untuk turut serta acara yang di anjurkan Kelab Kebajikan dan Sukan BMKD.. Sepatutnya aku yang join.. Tapi aku ni, bawa perut pon dah x larat.. nikan pulak nak naik basikal.. dan berkayak lagi.. Comfirm!! x larat..

Anak2 aku pon xcited dari malam tadi... "Nak naik basikal..". Bangun seawal 6.45pg.. Hehehehe.. Nak siapkan diorang ni bukan sekejap2, maunya makan masa 1 jam.. tapi orangnye comel2 je. Burget sampai sana dalam pukul 8..

Sampai je kat sane.. lenggang!!..Uik.. mane diorang ni?? Rupe2nya aku confius.. Aku ni se'family' gi kat Taman Reakreasi Air.. Sepatutnya Taman Wetland. Seb baik contact diorang, kalo x sampai ke petang le aku tunggu.

Mr. M join cycling hunt dan Umairah plak join, aktiviti ape ke name ntah.. Tapi diorang bawa pusing satu wetland sambil kenal2kan nama pokok.. dan aku plak, takkan nak biarkan dia sensorang je.. Kena le aku ikut, kang kena tinggal anak aku kang.. Dah le die tak biase nak sesuaikan diri dengan orang.. iskkk.. comfirm tahun depan kena hantar die gi sekolah supaya die dapat sesuaikan diri die dengan orang.. Ya Allah punye le penat!! bukan le kecik tempat tue.. Lotih makcik!! asyik tanye Jurupandu tu.. "Jauh lagi ke dik???"

Sebelum bermulanya aktiviti yang dirancangkan.. diorang nih adakan senaman ringan.. Pemalu betul anak aku nih.. asyik gigit jari je.. Tension aku tengok die.. Sobar je lah!!..

Ini antara gambar yang sempat di snap..


Semangat Nak naik Basikal


Ketika Memula sampai ke Wetland

Bersedia untuk melakukan senaman ringan

Dari Kanan : Mr.M a.k.a Laki aku, Sazli dan Nazri

Anak2 pon bersedia untuk melakukan senaman ringan

Bersabar menunggu

Umairah Maisarah (Baju Pink), mula malu2..

Damia Qaisara (baju hijau) yang x-cited

Macam nak join je..
Anak ku yang malu2..

Sambil tersengih2

Damia : " Cam aner nak wat nih ??"

Tak bergerak pon dari situ

Hiya!!!!...

Huh!!!...

Peace!!

Best je tengok gelagat diorang masa ni..


Tercenggang si Damia..

Laki ku menari.. Hiks..

Joget lagi bang...

Chayuk!!! Chayuk!!
Masa ni tengah wat kepak2 ayam..

No comments:

Google