Thursday, December 3, 2009

Di Hari Raya Aidiladha

Memang menyerlah betul kemalasan aku sekarang ni nak update blog aku ni.. Dah abis raya tapi aku baru nak upload gambar masa raya tempoh hari.. Yang x bestnya, kami x dapat nak ambik gambar satu family sebab xde orang yang nak ambikkan.. Nak wat cam aner, xde rezeki.. Biarle kalo ade rezeki ingatkan nak ambik gambar studio je.. tapi x tau bile.. kalo dah ambik nanti, mesti aku tempek dalam blog ni.. InsyaAllah..

Gambar2 nih diambik lepas balik dari solat hari raya.. Kat atas jeti sungai Perak.. Kampung diorang baru je dilanda banjir.. Maklum le, musim2 hujan macam ni.. Tak tau nak citer ape lagi.. korang layan je gambar2 nih..


Aku ngan Hubby...


Mr. M dengan Puteri2nya..

Dalam perjalanan ke surau

Tengah drive ke surau

Puteri sulungku.. Umairah Maisarah
Damia Qaisara

No comments:

Google