Friday, December 11, 2009

Pentunjuk.. Hari Jumaat

Assalamualaikum...

Hehehehehe... skemanyer.. iye le kan, sepatutnya digunakan setiap N3, kira le hari jumaat ke hari sabtu ke hape ke..

Aku tak tau nak mulakan dari mana.. dah banyak kali aku tulis.. pastu aku backspace.. Macam nie le.. diringkaskan citer.. Baru sekejap tadi, kawan aku datang pada aku.. Hari ni aku duduk tempat P.A ok.. so, lagi senang le kalo nak cerita ceriti !!.. maklumlah aku berdua je ngan die.. Tengah dok sedap bercerita, die tanya aku..

'A' : "Zila, aku nak tanya sket.. Tapi ko jangan terasa.."

Aku : "Tanyalah.. ape die..?"

'A' : " Ade orang cakap ngan aku yang ko ade citer pasal aku .."

Aku terdiam.. terus air mata aku mengalir..

Aku : "Sumpah 'A'!! sejak aku baik dengan ko.. aku tak pernah lagi bercerita tentang ko..
Kalo ade orang citer pon aku dengar je.. dan aku pon x pernah sampaikan pada
ko, tentang ape yang diorang nih citerkan.."

Aku tau sape yang telah membuat fitnah pada aku.. kepada orang yang buat fitnah tu.. Terima kasih le atas ape yang telah ko buat.. Dan bukan sewenang2nya aku akan maafkan ko.. Tunggu le di hari 'pengadilan'.. Aku bukan orang yang tikam kawan dari belakang..

Patut si 'A' dah x bape rapat ngan aku.. Biarlah.. yang penting si 'A' pon dah tau kebenarannya.. aku pon malas nak taip lebih panjang lagi.. kalo ade perkembangan terbaru.. akan aku update blog aku ni.. ok ye.. bye..

p/s: semoga orang yang membuat fitnah tue.. berbahagia dengan cara die...

No comments:

Google