Thursday, December 24, 2009

Hasil Dari Scan semalam

Semalam aku ade update kan gambar baby aku yang dalam perut ni.. Tapi mungkin ramai yang tak pandai tengok.. so, ari ni aku akan tunjukkan sedetail-detailnya.. hehehehe.. xde le detail sangat cume, mungkin akan membantu uol's akan lebih faham dengan gambar tue...

Gambar sebelum di 'edit'
Gambar tangan (dalam bulatan)
Kaki kiri die.. (dalam Bulatan)
Kaki Kanan.. Comei je.. (Dalam Bulatan)
Finally... uol's nampak tak.. 'Pistol' die???? Sila besarkan mata.. Dan tengok elok2... (bersedia untuk tembak!!) hehehehehe.. Ape-ape pon, aku sangat le happy..

Mr. M asyik le mengusik aku dari semalam... Die kate, die nak tengok.. aku boleh ke tak, handle anak lelaki.. Aku senyum je.. Harap2 aku boleh bersabar dengan kerenah die nanti.. Maklum le, Ank lelaki ni lasak die lain sket... Kalo anak sebelum nie.. dua-dua pompuan.. Lasak yang 'lite' sajo.. Rindu dengan die.. tak sabar nak tunggu die kuar... hihihihi..

1 comment:

Dzul said...

salam sejahtera,
kalau x silap ni bukan 3d@4d scan. awak boleh baca differences kt http://www.yourultrasound.com/difference-between-2d-3d-and-4d-ultrasounds/..maybe kene confirm with the dr again kan..

Google