Tuesday, December 8, 2009

Lagi citer di Perak

Pada hari kedua raya haji lepas, aku ngan family Mr.M memenuhi jemputan kenduri kawin.. Sebelah sepuppu Mr. M.. Kami bertolah agak lewat memandangkan kat kampung Mr.M ada ibadah korban. Seawal 8 pagi Mr.M dah kuar dari umah, gi ke surau untuk menyertai gotong royong (Korban) yang di adakan..

Kami sampai dalam pukul 4.30ptg.. samapi2 je diorang dah kemas2.. Tapi mak mentua aku suka sebab die kate dapat bersembang lame ngan tuan rumah (anak sedara mentua aku).. Tapi nampaknya tuan rumah masih lagi sibuk mengemas. Nak kate macam memang dah adat kenduri.. memang sibuk..

Masa sampai2 je.. aku terpegun tengok pelamin die.. Ya Allah Grand nya.. orang bandar pon dah jarang jumpa yang wat grand2 macam nih.. selalunya ala kadar je.. memang cantik.. Dalam hati aku " Eiii rugi x datang awal2.. mesti meriah!!". Tapi ape nak wat.. aku nih ikut orang je,mesti ikut plan diorang.. Sampai2 je depan pelamin, Puteri ku Umairah terus naik pelamin.. dan terus duduk kat kerusi pengantin.. macam tak nak bangun je dah..

Seingat aku, sepanjang perkahwinan aku ngan Mr. M, x pernah lagi aku jumpa kenduri belah family die gile2 grand macam nih.. selalunya die ni wat simple2 je.. Aku pon ape lagi.. turut serta ngan puteri2 aku.. ambik gambar sakan le.. Bile tengok2 balik gambar tu.. gambar aku sekeping pon xde.. eiii frustnya.. Xde rezeki.. Sambil2 tu aku mengusik Mr. M... "Nape le kite x wat grand macam ni ye bang.." Mr. M mencebik.. Geram aku.. sume yang x nak die nih..

U'll layan le gambar nih ye..

Mr.M ngan Puteri2nya & Anak sedara die

Umairah yang tak reti nak turun

Posing sakan

Romantiknya


Posing style ape le ni
Control ayu.. hihihi.. PEACE... Dari jauh... Siap ade red karpet lagik..
Si adik pon nak join gak.. Damia dah tunjukkan kehandalan die.. Pegang kipas plak..

Dari sisi..

No comments:

Google