Wednesday, December 23, 2009

Scan 4D - Klinik Jameaton Taman Pinggiran Putra

Assalamualaikum Semua..

Aku baru je balik Check up.. Hari ini kena pose sebab nak wat test MGTT.. Test untuk mengetahui kandungan gula dalam darah.. sebab lain kena wat test ni, untuk ibu mengandung yang mempunyai berat 80kg ke atas. Aku mule pose pukul 12 tengah malam tadi sampai le pukul 11 tadi.. baru boleh makan & minum..


Aku gi klinik pukul 8pg tadi.. Sampai2 je terus kena ambil darah pastu minum air gula.. Lepas minum tue, doktor soh aku gi baring sebab die nak scan.. Masa nak scan tue, doktor tanya aku, Nak try wat scan 4D tak.. Aku ape lagi.. Laju je 'iyekan'.. Masa tue dah x p.k pasal bayaran dah.. janji dapat tau anak aku nih sihat ke tak.. sempurna ke tak.. Kat klinik tue, dah ade scanner 4D.. Huhhhh.. sungguh le best sebab doktor x kenakan bayaran scan 4D kat aku sebab doktor baru nak belajar gunakan scanner tue.. dekat 1 jam jugak le doktor scan perut aku.. Tengok Kepala anak aku.. tengok Jantina die.. Masa tengok jantina tue sungguh le aku happy sebab clear sangat gambar nya..


Masa tu jugak, terus supplier tue cakap.. "Hah.. nampak 'pistol' die.." Aku dah start senyum sampai ke telinga dah.. doktor pon tunjuk kat aku... Haah.. memang clear!!!!.. Masa tu aku rasa macam nak melompat2 je.. Tapi control.....


Pastu doktor print gambar baby tadi.. Pastu die pesan soh datang balik pukul 10.45 tadi.. Masa kuar dari bilik doktor aku senyum je.. masa memandu pon aku senyum je sampai le rumah.. Puas hati aku.. dapat tengok anak aku!! clear giler..


uol's tengok le bebetul mane pistol die..Ni gambar telah dizoomkan..

Ok lah.. aku nak gi tido.. kepala ku berdenyut2..bye..

No comments:

Google