Sunday, August 30, 2009

Bile Staff Berperasaan Boss

Merujuk kepada tajuk N3 kali ni, mengenai 2 orang pekerja tapi belagak jadi bos.. Eii tolong le, kiteorang yang bayar gaji korang. So, ikut jelah ape yang kiteorang arahkan.. Ni korang plak nak arahkan kiteorang. Geram betul!!! kalo x p.kkan ko tu anak sedara Mr. M, dah lame aku x nak guna korang lagik dah..

Sori teremosi skjap.. Cuba kalian bayangkan, aku arahkan sesuatu. Tapi die plak yang arahkan aku balik. Memang le aku ni lagi muda dari diorang tapi aku yang bayar gaji diorang. So, kenalah ikut arahan aku. Aku tau le ape yang aku buat. Diorang memang le buat endah x endah, sebab kalo aku untung ke rugi ke diorang tetap dapat gaji tapi aku ni mestilah nak tingkatkan pendapatan aku. Tension btul dapat pekerja macam nih. Senang lagi kerja ngan mat indon @ minah indon ni, diorang nih ikut je arah dari aku @ Mr. M. Kira Ok le, bayar gaji pon puas hati.

Eii.. x nak p.k lagi le.. wat sakit hati je.. biar le Mr. M yang handle diorang. Aku plak malas nak ambik tau pasal diorang.. Takut terkenan plak ngan anak dalam kandungan aku nih... "Minta dijauhkan.. Amin"

2 comments:

monamie said...

zila! sori lama taka baca blog zila!did i miss anything.. something?? zila pregnant lg?? tahniah zila darling! hugs

a LoT oF LuV said...

Haah.. pregnant lagik.. xpelah, boleh pencen awal sket..

Google