Tuesday, August 11, 2009

Program Seminar Peniaga Bazaar Ramadan MPSJ 2009

Hari ini aku E.L.. sebab kena hadir ke seminar bazaar ramadan. Dah nama aku ade kat sane, kang x datang kang, x pasal2 x dapat tapak plak.. lagik aku melepas nanti.. nak x nak gi jugak..

Tahun ini dapat 3 tempat Pasar Ramadan.. Taman Equine, Taman Pinggiran Putra & Bandar Kinrara 5. Macam best je, x sabar nak berniaga. Wat Kawan2 tinggal kat area sana sila2 le singgah di gerai saye wokey!!!

Seminar nie pon best.. grand gile wat kat Hotel summit.. Makanan pon best2.. Layanan pon best.. tapi kali ini teruk gak MPSJ kena belasah, dengan soalan2 maut dari abg2 brutal.. Best le diorang ni, kiranya diorang wakil dari peniaga2 untuk luahkan ketidak puasan hati para peniaga...

Tapi sebelum masuk dewan, diorang cek dulu.. demam ke x.. kalo demam diorang x bagi masuk, takut menyebarkan penyakit plak.. pastu siap bagi 'mask' lagi soh paki.. Tapi aku nih, awal2 lagik dah pkai sebab mengelakkan dari H1N1. Wanita hamil kan berisiko.. Minta di jauhkan..
Korang layan le gambar ni.. aku pon dah ngantuk nih.. bye..


Langkah berjaga2..

No comments:

Google