Wednesday, August 26, 2009

Mood Nak Raye!!

Tajuk x tahan.. Dah le miss pose 2 hari.. iye..ye je nak pose penuh.. tapi nak wat cam aner, keadaan badan yang x sihat.. Semalam aku buka pose dah pukul 4 lebih.. pening kepala.. tekak yang pahit.. terpaksa aku berbuka jugak, sebab nak makan ubat. Aku call Mr. M, die soh berbuka.. die kata "Kalo x tahan, baik buka je.. cian kat anak dalam tue".. tetiba aku rase sayu.. Dalam hati "Ya Allah, pentingkan diri betol aku ni!!".

Kite lupekan pasal tu.. yang penting aku dah berunsur pulih. Dan yang penting, balik ni nak terus gi tapak berniaga.. nak tengok ape yang jadi.. hehehe.. pastu nak rewang2 ngan Mr. M.. sambil pilih lauk untuk berbuka.. Sebenarnya dah aku ni memilih je pandai, tapi nanti bile nak makan tetiba patah selera.. Nak tengok nasik pon xde mood.. Sekarang nih aku lebih suke makan benda2 lain macam roti canai.. mee.. keuh tiaw.. SAMOSA hehehehe.. (promote nampak!!).. roti john.. kebab.. waktu sahur nanti baru makan nasik, itu pon sebab terpaksa!!.. kalo x, takde tenaga nak pose nanti..

Hahhh.. nak cite sket.. tadi handfon aku berbunyi, tapi aku segan sebab Ringtone aku lagu LAGU RAYA-Seloka hari raya, Uji Rashid ngan Hail Amir.. sume dah senyum2.. sambil tengok aku.. SOGAN DEN.. Dah le pose x cukup.. Pastu baru pose ke-5 aku nak wat ringtone lagu raya..

4 comments:

nik said...

semangat tu yg penting!!

aku pn xpose arini, takut 'moon' lg ptg kang...

boleh masuk mknn tu kira okeyla...boleh telan tu kira sorga la...

a LoT oF LuV said...

Dah bape ari ni ko x pose?.. cian ko, sabar le Nik. Dugaan pregnant,memang macam tu.. Sabar bebanyak..

Ape yang penting skrg, kite kena jage pemakanan kite supaya anak kite nanti sihat..

Kalo larat pose.. kalo tak larat buke jelah.. X payah nak seksakan diri ko sangat..

MrS.FaDiR said...

alolo ciannyer ko..tu lah, aku dah cakap jangan wat keje berat2 sangat..kan dah demam. aku doakan ko sihat untuk nak menjalani ibadah puasa lepas ni ek..sabar tau

a LoT oF LuV said...

MrS. FaDiR : Thanks..

Google