Thursday, August 6, 2009

Birthday gUrL

Rasanya baru semalam aku sakit2 nak bersalinkan Damia.. Hari ini plak Damia dah besar N dah pandai berjalan.. dan bertambah cerdik.. Dan baru semalam aku menahan sakit ketika di dalam pantang.. Kenangan tue terlalu dekat dengan fikiran aku..

Alhamdulillah, sakit ketika mahu melahirkan Damia tak lama, cume 2@3 jam sebelum bersalin.berbanding Umairah dulu, mula sakit jam 12 tgh hari dan selamat melahirkan jam 3.35pg. Alangkah lamenya menahan sakit..

Cian Damia, hari ini xde pon sebarang sambutan untuk besday die. Aku plan nak sambut ketika kami balik kampung aku. Lagipon kat sana ramai sepupu2 die yang boleh memeriahkan suasana.. InsyaAllah hujung minggu, sampai le kami sekeluarga di kampung. Betapa gumbira nye aku nak jumpa dengan kakak2 N abg2 ipar aku.. "Xpelah sayang, kalo sambut kat sane ramai yang bagi hadiah".. Ahaks..

Kepada damia, Ibu sayang sangat kat kamu.. I LOVE U 4EVER MY DEAR....

No comments:

Google