Thursday, August 20, 2009

Kesunyian

Jam dah menunjukkan pukul 11.06pm, biasanya waktu macam ni aku dah hanyut ntah ke mana.. Selalunya, pukul 9.30 - 10.00 aku dah wat air liuq basi dah. Tapi malam aku hanya tinggal berdua dengan Damia, Pu3 sulung ku dengan Mr. M xde kat umah.. balik Kg, dah malam ni malam jumaat.. isk melepas aku!!!

Mereka dijangkakan sampai pada pukul 1pg. Uisk.. cian My hubby, drive sensorang..tu le pasai apa x kasi aku ikut.. kan dah kena drive sensorang. Mula nye macam ni, memang die dah plan nak balik hari ni, sebab nak ambik stor yang ditempah pada abang ipar aku. Tapi die balik bawa van, senang nak isi barang.. yang aku ni plak sungguh le sengal.. tak plak tanya, ballik ngan sape.. jangkakan aku mesti owner van a.k.a member die ikut sekali.. rupa2 tidak.. ralat betul x ikut die balik..

Aku baru kol die tadi.. die kate ade kat Simpang 4.. maybe nak masuk tol dah.. Tadi plak, staff Mr. M dah kol.. tanya pasal berniaga.. die tanya.. 'bile boleh ambik?'.. Isk.. masalahnya mane diorang ni nak duduk.. sementara x dapat bilik sewa lagi, terpaksa le aku bagi diorang duduk bilik sebelah.. Kena cari cepat ni.. Kalo sesapa yang tau@terpandang iklan "Bilik untuk disewa" tolong inform kat aku ye... ok le ngantuk nih.. bye..

No comments:

Google