Thursday, August 20, 2009

Salindah - Era Edar

Korang pernah dengar tak produk nih??

Formula Salindah ini dikeluarkan oleh Prof. Dr. Azizan Haji Ismail seorang tokoh dan pengamal perubatan homeopati, biokimia dan herbalisma yang ternama di Malaysia.
Professor Dr. Azizan merupakan wakil tunggal Malaysia ke Liga Medicorum Homeopathica Internationalis dan pernah memegang jawatan sebagai Presiden DSAM (Direct Selling Association of Malaysia)


Professor Dr. Azizan mengenang kembali sejarah penghasilan Salindah yang mula dipasarkan pada 1981: "Salindah dirumus hasil melihat isteri sendiri yang amat teruk apabila hamil dan melahirkan anak. Kemudian terfikir mungkin begitu ramai lagi wanita lain menghadapinya. Saya membuat kajian dan penyelidikan tentang masalah-masalah berkaitan kehamilan, semasa melahirkan anak dan lepas bersalin. Akhirnya lahirlah rumusan SALINDAH"

Korang percaya x, aku gunakan produk ni masa pregnantkan Pu3 aku yang ke2.. setelah mendapat nasihat dari orang2 lama yang telah menggunakan produk nih.. hasilnya memang memberangsangkan.. Sakit bersalin antara anak pertama ngan kedua memang berbeza.. masa bersalin anak pertama, aku mengalami sakit yang lama, tapi anak kedua ni sakit bersalin aku sungguh singkat ..1 jam lebih je.. Alhamdulillah, I.Q nye jugak agak pintar berbanding dengan rakan2 seusia die..

So, aku rase kan produk nie bagus untuk dikongsi dengan korang.. Kalo ko nak order ke ape ke..
sila email aku okey.. noorfazillah_daud@yahoo.com.my

kalo korang berada di kawasan MOF.. ext aku 4468..

TESTIMONI PENGGUNA..

Puan Dirayah Dollah
Saya telah menggunakan set lengkap Salindah sejak dari awal kandungan (3 bln), dan saya telah selamat melahirkan anak pertama secara normal dengan berat bayi 4.3kg. Saya dapati anak saya lebih kuat tulangnya dan cepat dari segi pertumbuhan fizikalnya. Dia mula mengangkat kepala sejak usianya 2 hari, mula meniarap seawal 2 bln, mula tumbuh gigi di usia 4 bln dan mula duduk pada usia 6 bln. Malah pakar kanak2 mengatakan ia adalah bonus kerana mendapat anak yg cepat perkembangan fizikalnya.Saya pasti akan menggunakan produk ini lagi sekiranya saya diberi rezeki utk mengandung anak kedua kelak. InsyaAllah.


Puan Yanti Mat Isa
Assalamualaikum,
Saya hanya mula menggunakan Salindah ketika mengandungkan anak yang ketiga. Itupun setelah diperkenalkan oleh kawan-kawan. Setelah menggunakannya, saya dapati memang ada kesannya. Semasa mengandung saya kurang loya berbanding dulu. Badan pun lebih bertenaga. Proses kelahiran juga cepat. Alahamdulillah saya dikurniakan anak yang sihat, berkulit cantik dan comel. Anak saya juga tahan daripada penyakit, misalnya susah nak demam, selsema dan sebagainya .
Memanglah kita yang merancang dan Tuhan yang menentukan, tapi sebagai manusia biasa kita boleh berusaha ke arah kesihatan yang lebih baik. Salindah memang tak menghampakan saya dan saya akan terus menggunakannya jika saya mengandung lagi.. Insyaallah.
Puan Ros Aslina, Sri Serdang
Saya telah menggunakan Salindah semasa mengandung anak pertama saya dan mendapati kesan-kesan baik contohnya anak tidak kena demam kuning dan kulitnya pun cantik. Cara bersalin pula sangat mudah, hanya dengan dua kali "push" sahaja. Semasa mengandung saya terpaksa memandu seorang diri dari Serdang ke Setiawangsa setiap hari bekerja. Pemanduan dua jam (sejam pergi dan sejam balik) setiap hari bekerja tidak terasa letih langsung. Saya memang mengsyorkan produk ini kepada ibu-ibu yang mengandung
.

Puan Salbiah
Saya adalah salah seorang pengguna Salindah ini dan anak saya yang ke tiga baru berusia 3 bulan lebih. Dari pengalaman saya ini, produk ini amat sesuailah dengan saya. Walaupun setelah mengandung 7 bulan, saya baru menggunakan produk ini (baru dapat tahu), saya dapat rasakan perbezaannya semasa mengandungkan anak pertama dan kedua (kini 2 ½ tahun dan 1 ½ tahun). Antara perbezaannya ialah :1 - Kurang merasa letih dan lesu, sentiasa ceria. (semasa mengandung dan selepas bersalin)2 - Tidak kena "cramp"3 - Anak tidak kena sakit kuning4 - Anak tidak meragam, lebih cergas.5 - Senang bersalin. (Berat anak saya ialah 3.85 kg dan bersalin normal - alhamdullilah)Tentang anak putih melepak tu bergantung pada gennya lah, kebetulan saja anak saya keluar putih dan gebu (tembam).

Puan Wan Samihah Wan Ahmad
Makcik husband saya menggunakan product ni dari awal pregnant hinggalah lepas bersalin. Dari apa yang dia beritahu ianya memang OK, sehingga rasa sakit bersalin tu kurang lah berbanding dengan 3 orang anak yang kesebelumnya. Bayangkan, pintu rahim dah terbuka 5 cm pun dia cakap dia OK je...tak rasa apa-apa pun.

Puan Khasiba TaibSaya ada menggunakan product ni sewaktu mengandungkan anak ke tiga. Alhamdulillah...pada saya kesannya seperti :
1 - ia mengurangkan keletihan badan semasa mengandung.
2 - waktu nak bersalin mengambil masa yang cepat.
3 - kulit anak sederhana cerah dan kurang ditumbuhi ruam.

Encik Norsham Yunos
Isteri saya ada menggunakan salindah nie sejak umur kandungan 3 bulan lagi (anak pertama). Nampaknya alhamdullilah isteri saya bersalin pun mudah. Tentang anak putih melepak tu bergantung pada gennya lah, jika emak bapak nya putih maka anaknya pun putihlah, kalau kelabu maka kelabulah......

Reazal
Setakat ini produk ini tidak memberikan sebarang masalah malah membantu ibu-ibu untuk bersalin terutamanya sewaktu tiba masa untuk bersalin dan seawal masa selepas bersalin. Pasti anda akan rasa perbezaannya bila mencuba produk ini. Sebab isteri saya sendiri yang menyatakan perbezaan yang dialaminya.

Puan Noormala Che Noor, Keramat Wangsa, KL
Saya adalah bekas pengguna SALINDAH dan ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan tahniah di atas kejayaan produk ini. Saya telah selamat melahirkan seorang anak perempuan (3.8kg) yang sihat walafiat dan kini berusia 4 bulan. Dari pemerhatian saya, anak saya ini kuat daya tahanan diri dan punya tulang yang kuat. Kali pertama anak saya meniarap sewaktu berusia 1 bulan. Dan kini telah menunjuk tanda-tanda pertumbuhan gigi. Saya menggalakkan bakal-bakal ibu untuk mengguna produk ini. Saya juga insyallah akan mengguna SALINDAH untuk zuriat saya yang seterusnya.

Encik Hamizat Harun
Assalamualaikum wbt.Isteri saya ada menggunakan salindah nie sejak umur kandungan 3 bulan lagi (anak ketiga). Nampaknya alhamdullilah isteri saya bersalin pun mudah. Seperti yang kita tahu segalanya dari Allah, namun jika tidak berusaha mana akan dapat hasilnya. Jadi jika sekiranya isteri saya mengandung lagi, insyaallah pasti saya akan memberi isteri saya "Salindah" ini.
Saranan saya kepada bakal ibubapa atau yang belum pernah mencubanya, agar mencuba akan produk berjenama "SALINDAH". Di sini saya juga ingin memberikan pendapat saya, kenyataan sakit bersalin itu sememangnya sakit. Sebab itulah Allah s.w.t berfirman "Syahid" bagi kaum ibu yang bersalin untuk melahirkan anak itu jika mereka-mereka ini meninggal dunia. Jadi sebagai kaum bapa, kita pun tidak boleh pun mengurangkan kesakitan yang di alami oleh kaum ibu. Tetapi, Insyaallah dengan produk salindah ini sekurang-kurangnya kita berusaha mengurangkan sedikit bebanan kesakitan kaum ibu itu. Insyaallah.


Ape yang dikatakan pada testimoni nih semua berlaku pada aku.. kalo korang nak try contact aku wokey!!

No comments:

Google